تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب هشت مدال رنگارنگ قهرمان جهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
۳طلا و یک نقره برای فرنگی‌کاران جوان ایران در قهرمانی جهان
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.
فرنگی‌کاران نوجوان ایران قهرمان جهان شدند
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از امروز دوشنبه در اسپانیا در حال برگزاری است.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از امروز در اسپانیا آغاز می شود که طبق برنامه، ملی‌پوشان پنج وزن نخست کشورمان به روی تشک خواهند رفت.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
میرزازاده دومین فرنگی‌کار فینالیست ایران در قهرمانی جهان
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلغارستان در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان رکوردی درخشان و کم نظیر از خود بر جای گذاشتند.
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی و درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک گفت.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان یک مدال طلا و دو مدال نقره به نمایندگان ایران رسید.
رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از فردا جمعه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز خواهد شد که نمایندگان ایران در پنج وزن نخست به میدان می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ